Huma_kus34 benim 3 oğlum da aynı, geceleri sadece iç çamaşırla uyuyorlar kuş-yaz çünkü gece 4-5 kere değiştirmektense yerini değiştirmek daha iyi
Gece 12 gibi uyuyorum her gün, 12’ye kadar 2-3 kere değiştirmiş oluyorum, o kadar yoruldum ki
Doktora gittik her şeyine bakıldı hepsi temiz, genetik dediler
Sağolsun da diyemem ama kayınvalidemin torunlarına hediyesi işte genetik olarak, kendisi çok terleyen birisi
Bizim ev sanayi sitesine yakın biraz, evi değiştirdik sırf bu yüzden belki de alerjik olarak tetikliyor ondan terleme fazla oluyor belki diye
Aşırı terleme gerçekten berbat bir şeymiş 🤦♀️