Bebeğim 2 ay 23 günlük nerdeyse 1 aydır meme reddimiz var ama uyku sorunumuz yoktu 2 haftadır uyku sorunumuz var ne gece uyuyor ne gündüz uyku aralıklarına dikkat ediyorum 60 75 dakika yı geçirmeden uyutmaya çalışıyorum ama sadece kucağımda kestiyır uyuyor koyunca hemen uyanıyor artık kıcağımdada olsa uyusun diyorum yoksa gece uyumuyor gecede saat başı kalkıyor 1 saat uyuyorsa yatakta sürekli mız mız hareket ediyor sütüm yetiyor her ay düzenli kilo alıyor meme reddi olduğunşçin sadece emerek uyuyor sadece uykuluyken memeyi alıyor çünkü napacağını şaşırdım kaldım 12 hafta atağımı yoksa nerde yanlış yapıyorum uyumuyor anlamıyorum destek olucak kimsem yok çok yoruldum tecrübeli anneler ne yapabilirim neyi yanlış yapıyorum