busra1904 Merhaba arkadaşlar bebeğim 15 günlük geceleri 1 buçuk saatte bir sürekli uyanıyor meme istiyor ve doymuyor bir türlü ağlama krizine giriyor. Sizin de uyku süreciniz nasıl gece kaç saatte bir uyanıyor , meme için sürekli ağlıyor mu
agustosbocegim busra1904 benim bebiş de öyle sürekli uyanıyor emmek istiyor doymak bilmiyor 22 Ağustos doğumlu mu bebeginiz
giraykutay busra1904 buna 2 çocuk annesi olarak yorumum her bebek kendine özel ilk bebeğim kolikti ilk 4 gün uyumadı 1 saatlik uykularla yaşamaya çalıştım ve sonrasında uzun bir süre uykuya geçişlerinde aşırı zorlandı onu da anne sütüyle besledim emzirdim sık sık yani doyuyordu ikinci bebeğim şuan 2 aylık maşallah ilk zamanlar dan itibaren uyku da bi düzen oturttum o düzende devam ediyoruz bebeğinizin uyku düzeni oluşana kadar devam edin ve 75 gün sonrası artık doktorlar uyandırmayın kendileri acıktığında uyansınlar o düzene alışır diyorlar ben buna da ikinci bebeğim de çok dikkat ettim asla bölmüyorum uykusunu kaka yapmadığı sürece
Mukaddes_5 busra1904 sariligi gecene kadar ben 2 saatte bir kendim uyandiriyodum ama simdi 3-4/ saatte bir kendi kalkıyor. Belki gazi vardir ona uyanir sizinki
myprincess1 busra1904 bebekten bebeğe değişiyor ama benim kızım 7,5 aylık hâlâ öyle saat başı kalkar Artık alıştım o kalkmasa ben kalkıyorum saat başı Yenidoğan zamanında hep temas halindeydik çünkü
barismom Yeni doğanlar öyle maalesef canım biraz büyüsün kalkma süresi azalır merak etme az sabır benim bebekte öyleydi
808182 Benimde 38 günlük,zamanla arası açılıyor 2 saatte bir olmaya başladı ama daha uzun olması için biraz zaman var galiba.Çok yorucu oluyor.
ipekkayaa giraykutay zaten 2 saatte bir emzirmek gerekmiyor mu 15 günlük benim oglumda aslında uyuyo uyandırmasam uyanmaz ama 2 saatte bir uyandırıp mama içiriyorum 5 gün anne sütüne ara verdik ben rahatsız olduğum için. Mama verince de iyi uyuyo. Ama bu iki saatte bir beslemeler ne zaman bitecek
Mukaddes_5 busra1904 evet canim bizde yenidoganlara ilikleri ac derler 40i cikana kadar surekli emme isterler . Ben sabahtan aksama koltukta çakılı oldugum gunleri bilirim
barismom busra1904 yok değildi benimki doyunca kendi bırakırdı memeyi Bi ara çok yapıştı ama oda anneye ihtiyaç duyduğu içinmiş kokunu istiyor onada emzik verdim hemen doğduğunun 3. Günü memeye bağımlı kalmadı şükür
busra1904 barismom bana yenidogana hemen emzik vermeyin 3.-4. Haftadan sonra duruma göre verirsiniz demişlerdi
barismom busra1904 valla ben verdim memem kopacaktı artık yara bere yapışık geziyorduk artık resmen ikinci anne gibi arkadaşım vermedi pişman oldu şimdide almıyor kızı
0311 busra1904 ben de vermeye çalışıyorum 29 Ağustosta doğdu ama bi sarılık enfeksiyondan yattı hastanede 1 eylülde bu pazartesi çıktı ama çocuk afallıyor sanki bi orası bi orası
0311 busra1904 merhaba canım benim de aynı ya uyku düzeni oturmadı bide mama içiyordu her beslenme sonrası onu da doktor azaltın deyince iyice gitti her beslenme sonrası alıyordu kilo alsın diye şimdi de arıyor herhalde uykuya dalana kadar sonraki beslenme saati geliyor neredeyse benim de uyku hak getire tabi Allah yardımcımız olsun