Oğlum anaokulu verdim suan 4buçuk yaşında ocakta 5 olacak sınıfta arkadaşları 4 yaş yeni girecek ve yeni girmişler var biraz ay olarak küçük ler yani Oğlum anlaşır mı onlarla bilemedim birde sınıfta ikizler var kardeşleri de aynı sınıfta vermişler 4 ikiz var toplamda 3 tane de kuzenler aynı sınıfta ve Oğlum arkadaş bulamadım diyor tek oynadım tam oyun kuruyoruz bakıyorum gitmişler diyo bu durum beni düşündürdü acaba sıkılır mı okulda bana onları tanımıyorum dedi bende öğretmen tanımıyordun ama tanıştın onlarla da tanışırsınız dedim şimdilik bakalım acele mi karar veremiyorum kafamda bilemedim