Merhaba hanımlar 2 ay 26 günlük bebeğim var ablası 4 yaşında bikaç gün önce hastalandı ateş öksürük vs. Sonrasında bebekte de öksürük başladı doktora gittiğimizde ateş de vardı nerdeyse 38 derece doktor buhar tedavisine başladı ateş içşn de calpol verdi. Antibiyotik de verdi üşütmeye bağlı orta kulakta enfeksiyon varmış sizce antibiyotiği kullanmalı mıyım daha çok küçük değil mi bi de çok iştahsızlaştı biberonla sağım yaparak veriyordum bi öğünde 90 ml bitiren çocuk şimdi 30 ml bile bitirmiyor ne yapmam gerekiyor lütfen tecrübelerinizden yardımcı olursanız sevinirim