bussbety ayliz4555 bendede hipp kusturuyordu bir dönem aptamile geçtim oda çok ga yaptı suan sma comfort kullanıyorum gayet memnunum kusma illaki oluyor olacakta ama hipp de daha kötüydü
gizem1101 Hip kullandım başta çok gaz yapmıştı aptamil pronutra kullandım hiç kilo yapmadı oda çok köpük oluyordu gaz çok yaptı bebelac gold kullanıyorum şimdi o çok iyi geldi gaz falan yapmadı kilosuda iyi
kivancbera17 ayliz4555 denemen lazım mamayı her bebek her mamayı sevmiyo ya da iyi gelmeyebiliyo. Biz şuan da sma comfort kullanıyoruz memnunuz ama optipro’yu deneyeceğiz bakalım bir de.
elifozkan ayliz4555 her mama her bebeğe iyi gelmiyor. Biz ilk aptamil denedik bebeğim hic kilo almadı hep kustuğu için. Sonra hipp denedik aptamilden sonra onu hiç içmedi istemedi. Sma denedik kabız oldu 1 hafta kadar hiç kaka yapmadı her gün kaka yapan bebekti. En son bebelac gold denedik ssorunsuz ilerliyoruz