busraufukilbilge yaaa🥲
mrsyildizkids evet aslında sezaryen doğuma göre bende çabuk toparlandım ama sancılar beni mahvetti );
ArsAyz yaaa hahahahass😂güzel sürpriz olmuş
basak1336 🥲☺️yaa benim zor geçmişti özellikle ilk ayağa kalkış zordu baya
biroglanannesii1 😅😅🙈kız bende öyleydim ama çok ta merak ediyordum nasıl bir şey diye iyi ki de tattım ama zordu sancılar offff🥲
buseviim 😅😅unutuluyormuş sanırım (:
serifelm ya birde bana normal doğum çok kolay derlerdi 🤣ya dedim niye kandırdınız bende suni aldım bu arada evet dikişlerim cok olmasına rağmen bende çabuk ayaklandım ama o sancılar 😟😓
[silindi] sağlıkla alın İnşallah bebeğinizi kucağınıza, İnşallah kolay geçer 🥹🥲
Tubanurrr ☺️🥲canım ben ugrasmadım ki Allah öyle nasip etmiş iki doğum arası 3 buçuk yıldı dr normal deneyelim dedi bende kabul ettim epiduralsiz suni sancı ile 4 saatte doğdu bebeğim ama o sancılar çok zordu ha birde iki defa kesilmek istemedim karnımdan
perla_ benim ilk çocuğum sezaryendi bende merak ediyordum 😅çok Vajinal doğumu ama maalesef tarif edilemez ((;
hndathn Maşallah ne güzel ☺️ikinci bebiş daha mı erken doğdu
Selosh 😅kız senin daha ilkmiş benim çok şükür bir kız bir oğlan var kafayı 3. Ye taktım 😟🙈🤣🤣doğumu düşünüyorum şimdiden hahahhhs
Tazeanne0134 😏☺️ya hadi bakalım nasip
Nsrn1 😂ay aslında ben sezaryen doğumdan daha çok korkuyorum yaşamış biri olarak ama normal doğumun sancısının bu kadar zor olduğunu tahmin etmiyordum
sarmaliklahana Maşallaj Allah bağışlasın sizlere 🤣sizdeki cesaretten istiyorum bendeeee
hilall1234 benim emzirme zor olmadı çok şükür çünkü ikinci bebeğim ondan mı bilmiyorum ama göğüs ucu pek yara olmamıştı konuşalım evet zor gerçekten uykusuzluk sıkıntı vs ):
arzuapo 🥲😏benimde benimdeee yaa
minniks maşallah sağlıkla gelsin bebiş ya evet onlar da zor ama kısacası çocuk doğurmak büyütmek başlı başına zorlu bir süreç 🥹😏 zaten
Nikita kız bu ne cesaret 🥲evet büyütmesi ayrı zor offf kolay bir şey yokmu yaaaa😩😩
defnesmam42 yani doğru söylüyorsunuz aslında demekki unutmuştum 🥲🥲
Mrskoc hahaahhhss yaaa doğru 😅korkunun ecele faydası yok maalesef
Efe_momm 😩nasip yaaa