Kizlar iyi geceler bebegim 14.5aylik gece bu aralar yyaniyor dislero geliyor eyvallah ama gazi oluyor cok gazina uyaniyor resmen karnina dokundurtmuyor bira salliyorum kucagmda gaz cikarip uyuyor ne yapmak lazim var mi bi oneriniz? Ya da sizin bebeginizde de bu pronlem oldu mu