ilaydakzy 2 aylık beneğim geçen hafta 4. Gün yapmıştı şimdi 5. Gün oldu yine yapmıyor. Doktorum geçen hafta normal demişti. Şimdi tekrar söylemedim beklemeli miyim yoksa danışmalı mıyım? Yaşayan var mı prebiyotik falan işe yarar mı yada
etuerk ilaydakzy biriktirip yapıyorlar oğlum anne sütü alıyordu genelde 10. Gün yapardı yaptıklarında katı kabız halde değilse bir kaç gün daha bekle
Kbranr5 ilaydakzy ek gıdaya geçene kadar 7 8 günde bir anca yapardı anne sütü ve mama alıyordu ama hep geç yapıyordu. Ek gıdaya geçişle birlikte günlük yapmaya başladı
organikirmik ilaydakzy normal diyorlar 10 güne kadar evet, yazmanıza gerek yok ekstra bi huzursuzluk yoksa
temmuz13 ilaydakzy 2 aylık oğlumun aynı şekilde oldu bi çay kaşığı zeytinyağı verdim baktım sabaha kadar ıkındı yapmadı kulak temizleme çubuğuna zeytinyağı sürüp makatının kenarına sürdüm hafif bir şekilde içeriyi uyardım ve 3 bez dolusu kaka çıktı çocuk gülmeye başladı rahatladı resmen bence deneyin boşu boşuna sancı çekmesin