2 ay 26 günlüğüz kızıma benden grip geçti çok hapşuruyor hırıltısı var öksürüyor çok şükür ateşi şuan 37 burnunu şırıngayla temizliyorum aspiratörle çekiyorum calpol de verdim doktora gitmek dışında şuan başka ne yapabilirim bi önerisi olan varmı sabah olur olmaz hemen hastaneye götürücem