2 yaşında oğlum var pazartesi ise baslicam oğluma bunu dedim de anne bana diyo gitmemi istemiyor benden başkasında uyumuyo babasının arkasından falan da ağlar bazen ikimiz aynı anda cikicaz evden aglicak sakinlesmesi nasıl olucak bilmiyorum ek gıda olayinada uzağız yemez kendini doyurcak kadar çorba hiç yemez sevmezde ogurur kusar kv bakcak yedirmeye falan caliscak o yüzden de içim hiç rahat değil evimle arası da uzak iki dolmuş değiştirmem lazım