Dream64 neyi öğrenemediniz mesela. Ben kendi adıma gayet çok şey öğrendim. Eski zamanlarda TV telefon çok yaygın değildi. Saygıyı hoşgörüyü temel ahlak herşeyi bu bahsettiğiniz şeylerle öğrenmedik. Şahsen ben daha çok eğleneceğimiz aktivitelerden yanayım yüzme her hafta yapıyoruz,koşuya gidiyoruz,bisiklet sürüyoruz,parklardayız. Eğleniyoruz. Çocuk evde de okuldaymış gibi hissetmesin bi zahmet. Rutinlerimiz var yemek yeme el yıkama diş fırçalama vs. Kışında daha çok evde vakit geçirme puzzeller lego boyama daha çok fantezisine uygun şeyler ne biliyim kolye bileklik yaparız beraber. Daha kreş çocuğu yani oturupta su gibi kitap okumasını beklemiyorum çocuğumdan. Çocuğumu güzel eğlenen mutlu karakterli bi çocuk olarak yetiştiriyorum.bazı eğitimler evde olur evet ama su gibi kitap okumakla da olmaz.. Bende bir kreş öğretmeniyim ama buna rağmen sizin gibi düşünmüyorum bişeyleri öğrenmesi gereken yaşta öğrenmesi gerektiğini savunan biriyim.