Kızlar merhaba kızım 4 buçuk yaşında anasınıfa gidecek olan komşumun çocuğuyla aynı sınıfa yazdırmak istiyorum biraz geç oldu ama oyun grubuna vermiştim sonra baya pahalı geldi acaba okul kabul edermi derdini anlatıyor tuvaletini halledebiliyor ve tanıdığı bir arkadaşıyla başlar belki en azından yarım gün versem konuşup sizce kabul ederlermi ücret karşılığı olsun gerekirse desem kabul etmezlerse bu teklifi sunsam ?