Dondurmalikahve çocuğuma öğretilmesi gereken herşeyi öğretiyorum kural, disiplin, ahlak huy ne olursa, nereye kadar öğreteceksin diyorlar senin gösterdiğin ile okulun gösterdiği aynı değil diyorlar evet benim gösterdiğim şeyler bana göre okuldan daha çok önemli, kreşe göndermiyorum 4 yaşını kasımda dolduracak gerek duymuyorum küçük olduğunu düşünüyorum hala ve zamanında gitmesi gerektiğini düşünüyorum saçma sapan yorumlar yapıp çocuğuma üzülüyorlar, siz önce kendinize üzülün kendinize bırakın milletin anneliğini sorgulamayı.