Bebeğim 11 aylık oldu. Normal normal emerken bitime yakın ağzında geveleyip ısırıveriyor mememi.bi dönem sadece uykuda emzirdim sorun olmadı ama gün içinde emmesi gerektiğinde yine ısırıyor. Bazen ısırığı çok kuvvetli oluyor kanıyor az da olsa.Çözüm ya da önerisi olan var mı ?