Kızlar iyi geceler. Soğuk algınlığı geçiyoruz. Doktorum aferin yazdı 4 saat falan emzirme dedi bebeğim 2 buçuk yaşında. Eczanede 2 saat sonra emzirsin demiş. Internette de aferin emzirirken güvenlidir diyor. Size danışmak istedim. Çok ağlarsa vereyim mi meme