Hayırlı geceler kızlar 💜
Uzun bir süredir düz kapağımda ayağımı uzatırken kütlüyordu ama acımıyordu şu 2 haftadır acı olmaya başladı dün de sabah ben dizimi toplayip uyurum bel fıtığı olunca uzatamam ayağımı dizim bükülü şekilde kalınca donmus herhalde sabah bacagimi açamadım kitlendi ama öyle böyle bir ağrı mi desem acı mi desem bilemedim ağlayarak kalktım eşim bile sesime uyanmış çok kötüyüm şuan uzatınca iyi ama ağrıyor bukuyorum bu seferde kitleniyor açarken canım çok acıyor. Başına gelen varmı neden olur nasıl geçer bilen varsa yazsın çok kötüyüm şuan nasıl uyuycam diye düşünüyorum ya aynısı olursa. Merdivenden çıkarken de inerkende sıkıntı oluyor😥