tuayyo Kızlar bebek arabasını değiştirmek istiyorum daha hafif birşeyler arıyorum ve kaliteli de olsun uzun ömürlü şuan bebiş 4 aylık ona uygun birsey arıyorum öneriniz var mı
durubebek_ tuayyo elele lula çok çok iyi gayet hafif sürüşü konforlu tekerlekler in tam tur dönüşü vs ben gayet memnunum
sancarmom tuayyo Biz chicco gody plus almıştım pusetle beraber pusetı 2-3 ay zor kullandık daha sonra hep bebek arabası tek elle kapanıyor çok ağırda değil estetik görünüş açısından. Bütcem vardı kocamın akılsızlıgı yuzunden bilmiş cybex alamadık o zaman çift taraflı çok iyi geçen diyor ki bizim bebek arabamız neden dönmüyor saabııırr dedim neyse 2. Olursa ona cybex alıcam
gizematadeniz tuayyo ben yeni quinny zapp xtra 2 aldim. Su an bebeginiz kucuk. Pusette olmak zorunda bunun gibi kabin boy gibi kucucuk olan ama ayni zamanda puset de takabileceginiz bisey alın
tuayyo [silindi] siz kullanıyor musunuz peki ve 4 aylık bebek için uygun olur mu ? Bende suan pierre Cardin travel sistem var eşek ölüsü gibi ya bebeğim de içinde hiç rahat olmadığını farkediyorum artık
[silindi] tuayyo Travellar öyle. Evet ben kullanıyorum hamiltonu. Oğlum 4 aylıkken yatar ve hafif oturur pozisyonunda kullandım 21 aylık hâlâ kullanıyorum
tuayyo [silindi] evet suan daha dik duramadı için oda önemli benim için buna bir bakacağım teşekkür ederim
durubebek_ tuayyo hayır değil puseti çıkıyor diğer koltugu ile birlikte katlanıyor ve ben bebeğim kucagımdayken tek elimle açıp bebeğimi koyabiliyorum
kader539_ Baston araba arıyorum kızımın normal bebek arabası var oldukça hafif tek elle kapatıp açabiliyorum ama tekerleri çiftli değil tüm tekerkeri tek ve sürerken bir yere takılınc hemen zorluyor .tekerleri çiftli baston araba arıyorum sizce normal bebek arabasından farklı mı yani gerekli mi ? Ablamın var hem travel hem baston .Ben bastonu keşke daha önce alsaydım diyor ama onun ki hantal acaba ondan mı diyor baston kullananlar yorum yapabilir mi alayım mı dezavantajları var mı ?
gizematadeniz kader539_ bizde de ikisi de var. İkisinin de kendi icinde avantajlari var. Arabaniz buyukse bence travel alin. Biz arabayi kuculttugumuz icin bebekarabasını da kucultmek durumunda kaldik
ikibaloglanannesi tuayyo Ben babycare kullandım büyük oğlumda. Şu an küçükte de onu kullanıyorum. Memnunum ama bana kalırsa hamilton r1 bebek arabası alın derim.
economistugce Kanz d go kullanıyorum, travel sistem biraz büyük bir bebek arabası ama bizim arabamız clio onun bagajına sığıyor, süspansiyonu tam tur dönmesi vs çok iyi, tek elle açılıp kapanabiliyor 56 kiloyum da çok rahat benim için
elifnevos Prego lotus kabin boy bebek arabasını hafiflik, pratiklik ve sağlamlık konusunda tek geçerim. Biz pusetsiz olanını aldık 10 aydır kullanıyorum ve hala herhangi bir sorun oluşmadı çık şükür. Tek başıma uçak yolculuğu da yapmıştım bebeğimle kocaman valizde olmasına ramen yanımda kesinlikle hiç bir zorluğu olmamıştı bana.
cLearQueen tuayyo kraft kenya kullaniyorum ben memnunum cok ovuldugu icin almistim cok hafif degil ama guzel