Kızlar ben ilk doğumumda amaliyat olduğum doktora oldum yine ama bunda çok korktum istemsizce uyuşturduktan sonra biraz bilinçim kapandı kanamam çok olmuş sonra dikerlerken uyandım sağ böbrek kısmımda bir ağrı oluştu uyuşken odaya çıkana kadar söyledim sonra doktorum geldi söyledim normal dedi ama ben 20 gün oldu hala çekiyorum 1 haftadır başka doktorlara gidiyoruz crp yükselmiş enfeksiyon kapmışım amaliyata ama doktorum buna normal dedi üstünü kapattı başka doktorlar şaşkınlıkla karşıladı 2 haftadır tedavi görüyorum şimdide sezeryan yerim ve göbeğim hep ödem tutmuş enfeksiyondan yaşayan varmı hala zorlukla normal yaşantıma devam ediyorum iki doğumum arasında 1.5 yıl var artık kaldıramıyorum