YABANGULUM çok teşekkür ederim . Şimdi biz aradan randevu almıştık. Doktoru bile ameliyathanede gördük 2 dk . Anestezi vs kimseyi görmedik daha . Gün aldık covid testi falan istiyorlar . Çocuğun çok hırpalanacağını düşünüyorum . Bi sürü tahlil tetkik . Birde beni dünya gözde tedirgin eden şey şu, Allah korusun anestezi sebebiyle bi komplikasyon gelişirse müdahale edebilecek bir çocuk uzmanı vs yok.bir de genel anestezi mi oldu yoksa Sedasyon mu sadece . Bu beni çok tedirgin ediyor o yüzden dünya gözü tercih etmedim . Bir de siz küçük oğlunuza ne zaman yaptırdınız bu operasyonu ve ne kadardı ücreti , öğrenebilirsem çok sevinirim . Hemen araştırıyorum doktoru da.🙇🏻♀️