boran3494 yani bende kullanıyorum anne sütü artı mama olarak hesaplandığı icin ayda 8 kutuydu ama ben devlet hastanesinden alerji doktoruna gittim illa kendi doktoru olmasına gerek yok mamanın yetmediğini söyledim ve 11 kutuya cıkarttılar ayrıca 6 gün oncesinde yeni mama almıstım 8 kutu 6 gun sonra 11 kutu tekrar aldım eczacınız ile konuşursanız ödünc verebilirler benimde mamam yoktu rapor cıkammsıtı burdan bi hanımefendi sagolsun gondermisti kac kutu mama ihtiyacınız var ortalama