İlaç tedavisi oldu ama benim ufaklik hiçbirşekilde antibiyotik kabul etmedi bir kere verdim onda da hep alerji yaptı . Popoya sürekli krem sürdüm sürekli yıkadım hiç pis bırakmadım ama ilerlemiş içerde kronikleşir enfeksiyon çok olur dedi daha zor günler seni bekler dedi mecbur ameliyat oldu genel anestezi ile