Melegimsin Aptamilden bebelaca geçen oldumu birde nasil bi mama kusma yapıyor mu kilo durumu nasıl aptamil o kadar çok kilo aldırmadı bize
DefneninMilasi Melegimsin hic tavsiye etmiyorum. Mamayı ilk hazırlandığında göreceksin zaten köpük köpük olacak cok gaz yapiyor. Ve kaka yapısını bozdu benim hızında. Hipp combiotic öneririm.
Dnzdnz Bende 2ay aptamil kullandım sonra bebelaca geçtım daha güzel kilo aldırdı gaz sorunu hiç kalmadı aptamil çok gaz yapmıştı hala kullanıyorum 5 ayımız bitti memnunun
HilalKaan Melegimsin canim bebelac gold cok guzel muhtesem bi mama. Hepsini denedim nerdeyse iyiki diyorum bebelac basladik. Kizim premature dogmustu smdi sadece mama ve ek gıda ama kilosu ck guzel tavsiye ederim
Dnzdnz Melegimsin şuan 6kilo bebeğim bebelac gold kullandım normal bebelac kullanmadım hiç bilemiyorum o yüzden onu gaz sıkıntımız olduğu için 1ay bebelac gold nutrıkonfır gaz mamasını kullandım sonra normal bebelac gold 1e geçtim memnunum yani baya
Melegimsin HilalKaan bebeğim gazi yok sadece bebelac versem gene kilo alırmı bebelac gold gaz icin kullaniliyorms