Kızım bebekliğinden beri çok hareketli
Hayırdan anlamıyor
Sakince oturup oyun oynamıyor böyle anları da var ama iki dakikayı geçmiyor
Aşırı enerjik
Tam olarak otizm belirtisi de göstermiyor göz teması kuruyor sorulara cevap veriyor adını yalını babasının annesinin afını bunları hep söylüyor bir şeylere c vap veriyor
Ama çok şip şip derler ya
Hep peşinden koşturuyoruz ama heppppp
Fakat bu beni ürkütüyor yani normal mi büyüdükçe değişecek mi ben mi evham yapıyorum 😣
Mesela yemek yerken o tabaktan ötekine boşaltıyor bir şeyleri karıştırıyor sonra birden döküyor falan
Bende büyüdüğü için beklentim daha yüksek otursun yemeğini falan yesin istiyorum .. ama olmuyor 😔