hilalturkmenel merhaba benim kızım da da 2.5mm bobrek taşı çıkmıştı görünce hemen yazmak istedim,öncelikle çok geçmiş olsun bizi çocuk doktorumuz nefroloji bölümüne yönlendirdi oradan bize bir solüsyon verdiler ve 2 ay düzenli kullandık ve 2 ayın sonunda çok şükür ki bobrek tasi görünmüyordu ultrosanda,yani geçici olabiliyor ama hala daha düzenli aralıklarla ultrosan çektiririm,size tavsiyem çocuk nefroloji bölümüne gitmeniz,tekrardan çok geçmiş olsun
Samsun ve çevresi ise doktor önerebilirim