İyi geceler kızlar , kızım 2 yaşına yeni girdi , şuan etrafımdakiler kış girmeden başla dene diyorlar ama kafam çok karışıyor ne yapsam bilemedim yazı beklersem tuvalet eğitimi yaza denk gelecek 3 yaşına yakın olacak bilmiyorum ne yapsam sizin öneriniz nedir ?