Merhaba, bebeğim 12 aylık ve doğduğu zamandan bu zamana kadar asla gece deliksiz 4 saatten fazla uyumadı. Bir zamanlar sallamayı denedim, sallama hatasına düştüm ve her gece uyandığında sallanarak tekrar uyumak istedi. Geçen ay hastanede yatmamız gerekti hastalandı, bu seferde emerek uyumaya alıştı ve şimdi sürekli emmek istiyor. Yine saat başı kalkıyoruz. Artık göğüslerim inanılmaz acıyor yara oldu. Gece emmesini bıraktırsam problem çözülür mü bilmiyorum. Siz neler yaptınız? Gerçekten çok zor durumdayım.