İyi geceler canımlar benim kızım şuan 14 aylık ve kilosu 8.400 biraz minyon, değerleri de yerinde aslında ama ne bileyim az gibi sanki yetersiz besleniyor gibi çünkü yemek yemesi de sıkıntılı sabahları kahvaltı yaptıramıyorum bazen haftada 2 gün yerse sadece yumurta yiyor 2 tane kırıyorum 1 parmak kadar kalıyor işte dolanırken de eline salatalık ekmek varsa karpuz üzüm veriyorum reddederse mama veriyorum içiyor neden böyle yapıyor anlamıyorum üzülüyorum. Öğlen çorba falan içiyor bir kase Akşamları bizimle bazen yiyor bazen de savuruyor yatana kadar da işte meyve cubuk kraker dolana dolana yiyor yanlış mı yapıyorum bilmiyorum ki aslında maşallah herşeyi yerli yerinde ama kilo artmıyor ki o yüzden biraz kafama takılıyor birde kahvaltı yapmaması 😪😪