aybarsayca ben herhalde 3-4 yaşlarında geçirmişim o zaman nasıl tedavi uygulandı bilmiyorum ama gözümde leke bıraktı. O zaman teknolojisi ile şimdiki çok farklı hanımefendi lütfen kendinizi üzmeyin. Şimdi 33 yaşındayım geçen sene üzüntüden tekrar nüksetti gözümde uçuk bir yıldır aktif gözümde . Fakülte hastanesinde üvevit bölümüne gidiyorum daha bugün gittim damlalar ve hap kullanıyorum . Ama sizin çocuğunuza ne dedi doktor