humanisa Kızlar oğluma 4 ay önce aldım en fazla 4 kere kullanıldı tertemiz araba iki yıl garantisi uzatıldı eğer ilgilenir seniz yardımcı olurum
kdkdkj humanisa Fotoğrafını atabilir misiniz? Fiyat ne kadar düşünüyorsunuz? Nereden göndereceksiniz? Bir de neden satıyordunuz? Hiç bir bilgi de yazmamışsınız 😂
kdkdkj humanisa Daha önce hiç resim atmadım o yüzden bilmiyorum belki diğer arkadaşlar biliyordur 😅 fatmatrn ChatGPTanne_
humanisa ChatGPTanne_ 9 bine aldım 7 bine satıyorum pazarlık da olur ve gerçekten çok temiz yeniden farksız oğlum binmediği için satıyorum yoksa hiç bir sorunu yok radyosu var artı 2 anahtarı ve uzaktan kumandalı iki yıl garantisi uzatıldı 🙃
210624 humanisa yok canım bende oğluma almak istiyorum aklımda öyle birsey var bekliyorum posta girip çıkıyorum 😄