SheDoesntCare Kızlar merhaba kızım 4 yaşına girecek nasipse , kreşe başladı yeni ve gece uyumadan tv istiyor saat 8 gibi falan açıyorum bir bakıyorum uykuya dalmış zararlı mı çok sizce tv karşısında uykuya dalması 4-5 defa böyle yaptı
SheDoesntCare momofbabyboy neden direkt tv izlemesi zararlı olsun ki hem kızım öyle küçük de değil 4 yaş olacak İnşallah tv iyi bir şeydir demiyorum ama aşırı da sıkmamak gerek bana göre 2 yaşına kadar 0 ekran yeterli ,sonrası da belli zamanlarda aralıklı olarak izlenebilir diye düşünüyorum 🙃