melegininannesi38 Ikjnci çocuk için gitmiştimde kızlar bu değerlere bakarak ben nasıl pcos oluyorum yumurta sayisi çok fazla olursa oluyormus benim amh değerim gayet iyi
Senayy melegininannesi38 bunu hangi hastanede yaptırdınız hormon testi mi oluyor bu bende de pcos varda doktor adetinin 3.gunu gel dedi sehir hast.
melegininannesi38 kedilipicama alllahalla oyledemi oluyormus değişik bkm nasıp çocuğun varm peki bence gebe kalmaya engel değil 3 gebelik gecirdim biri yaşıyor kızım yani 2 yasinda diğerleri düşü oldu hepside normal yolla oldu
kedilipicama melegininannesi38 1 yaşında kızım var elhamdülillah 🙏 pcos belirtileri de vardı bnde ilk şikayetim adet olmamaktı o şekilde usg de göründü. İlaçlarını vs kullanmıstım
melegininannesi38 kedilipicama yaaa bende ikinciyi istiyorum bakalimm kızımdan sonra oldu düştü kızımdan öncede oldu dustu
eliftugba Bende de pcos vardı ama testosteron hormonu yüksekti mesela çene bölgemde tüylenme harici bir belirti de yoktu. Usg ile bakınca gösterdi dr zaten
1Nisa1merve eliftugba tedavisi var mı. çene de ki tuglenme geciyomu acaba benim de var .tahlil verecem ben de..
melegininannesi38 kedilipicama kan pıhtılaşma var iğne vermiyorlar 8 haftaya kadar bisey olamaz diye oysaki kizimda keseyi gorunce vurulmustum 9 Ay boyunca
kedilipicama Eliz26 duphastonla adeti düzene sokmaya çalıştık ilk yanına pikos diye takviye kullandım gebei kalınca düşük önleyici fitil folik asit birde kan sulandırıcı