esindr anaokulunu normal okul gibi düşünmeyin, zamanının çoğunu etkinlik yaparak ve oyun oynayarak geçirecek orda, akranlarıyla bir arada olacak.
Kızımı üç yaşında kreşe gönderdim ve üç sene devam etti aynı kurumda bir gün bile sıkılmadı, bıkmadı.
Kardeşi henüz doğmadı, o okula başladıktan haftalar, aylar sonra doğacak kardeş geldi beni gönderiyorlar diye düşüneceğini zannetmiyorum.
Okula sizin götürüp getirmeniz sizi zorlar ama, hamilelik ilerledikçe ve sonrasında yenidoğan ile yetişemeyebilirsiniz o tempoya. Eşiniz yardımcı olmaz mı o konuda?