seymaayagiz Oglumun 3 hafta olacak yumurtalıklarında mantar oluştu doktor travazol krem verdi onu kullanıyoruz 1 buçuk haftadır ama hala aynı hiç gitmiyo daha da cogaliyo ne yapayım sizce
berry169 Bende onu kullanıyorum şuan sabah akşam 3 defa kullandım nerdeyse geçirdi gün içinde bez değiştirdiğimdebhamazinc sürüyorum o çok iyi pişiği hemen geçiriyor hamazinc kullan derim