kedilipicama Siyah beyaz olan 1 defa giydirdim diğerleri hiç giyilmedi paketinde duruyor toplu bin tl düşünüyorum biri giyildi sadece ilgilenen olursa yazabilir😇
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan kedilipicama tüh ya maalesef beden uymuyor 12-18 ay kışa denk geliyor bizim yazlık tam bunlar efil efil yoksa alırdım hepsini
kedilipicama ebruxy çok fazla yazlık almışım elimde kaldılar daha da var zaten bu şekilde sıfır onlar günlük kullanıma daha uygun olduğu için tutuyorum suanlık
kedilipicama 210624 ay evet kız bebek için bıcır bıcır kıyafet ler fazla böyle böyle birsürü almışım elimde kaldılar 🥴🌺