Kızlar 25 gün oldu doğum yapalı. Kanamam damla damla yok denecek kadar az ama şeffaf bi akıntı var. Altımda çok kötü bi koku var. Duştan çıkıyorum orayı peçeteyle kuruluyorum ve hala o kötü koku olmuş oluyor. Normal mi böyle bişey? İlkinde hatırlamıyorum böyle bişey olduğunu. Normal doğum yaptım bu arada dikişlerle falan alakalı bişey mi acaba