melekct Bebeğim daha 4 günlük teyzeleri sarılık olmaması için ne kadar sürede emzirmem lazım ? 2 saatte bir mi 1 saatte mi sizler nasıl geçirdiniz süreci? Mama vermeli miyim
altay2123 melekct ben iki saate bir emziriyordum mama da gerek duymadım eğer sütünüz varsa sütünüz en iyisi zaten kucuck midesi var ona yeterli olacaktir
altay2123 melekct ha bide ben en az 30 dk emziriyordum hemen bırakmıyordum işaret parmağımla çenesine destek veriyordum uyudugunda burnundan ayak altından falan uyandiriyordum daha çok küçük oldukları için hemen yoruluyorlar aklınızda bulunsun
pozimomm melekct ben 1, 1.5 saatte bir emzirdim ilk 3 ay .. 15 dk sol, 15 dk sağ göğüs olarak 30 dk..
melekct altay2123 evet çok çabuk yoruluyor hemen uykuya geçiyor bende uyandırıp devam ettirmeye çalışıyorum
melekct pozimomm bazen uyandırmak çok zor oluyor o kadar uzun süre de emmeyebiliyor ne yapacağım bilmiyorum
aysekaa melekct iki saatte bir emzir sütün yetersizse mama takviyesi yap uyanıklık fazlaysa sürekli emzir bi saati yok ama uyuyosa iki saatte bir uyandır
pozimomm melekct sen uyandıracaksın canım alt kıyafetini çıkar bebeğin demişti hemşire bana bacakları açık olsun emzirirken demişti .. Hani irkilip uyansın diye
Lunaa01 melekct 2 saatte bir yeterli. Doymazsa ağlar sürekli uyanır mama verirsiniz onun dışında mamaya gerek yok bence