Merhaba kızım 2,5 aylık ve covid pozitif. Üç gündür halsizlik ishal ve grip. Emme süresi azaldı atıyorum eskiden 10dk emerken şimdi 5dk emiyor. Bugün sağım yapıp da verdim gayet güzel içti 100cc kadar. Hani az emiyor ama emiyor. Zaten ishal olduğu için susuz kalmasın diye her fırsatta da emzirmeye çalışıyorum. Ama eskiden bezlerini dolu dolu alırdım şimdi çok zor doluyor bezleri :(( ishal olduğu için mi böyle oluyor acaba? Çünkü eskiden kakasını bu kadar yapmazdı şimdi gün içinde 5-6 kere ama az az ishal olarak yapıyor büyük tuvaletini. Doktor bir şey önermedi emmesi güzelse takipte kalalım yeter dedi. Ama bez sayısının azalması durumu canımı sıkıyor. Sizce ishal olduğu için mi azaldı bez sayımız? Bir de enerjisi keyfi yerinde çok şükür bir sıkıntımız yok o yönde maşallah