Oğlum 20 sinde 1 yaşına girecek nasipse çok şükür her yönden gelişimi güzel bi bebek ek gıda maşallah herşey yiyor ilk günden sütüm geldi hamd olsun çok güzel emiyor ama çok bağımlı yalnız ben iyi değilim emzirmektrn yoruldum ellerim tutmuyo uykusuzluk cabasi artık kendime yetemiyorum perişanım gidisatim iyi değilim nasıl bırakabilirim yavastan😕😐