[silindi] Gamzelikiz_34 Kış temizliğine başladım ufaktan çocukla anca biter diye düşündüm gebeşlikte var çok yorgunum 🥱
Gamzelikiz_34 [silindi] Allah kolaylık versin canım benim cidden çocuk olduğu için bir şey yapamıyoruz el kol bağı oluyor benim kızda bir yaşına basacak ayın 10’unda hazırlık yapıyorum doğum günü için yoruldum bugün son eksikleri aldım günümüzü bekliyoruz💖🥹🥰
Gamzelikiz_34 [silindi] Teşekkür ederim teyzesi zaten bu konulara girdiğin zaman çıkamıyorsun doğum günüymüş şuymuş buymuş adamı yoruyor💖🥹