Nilgunelaa Selam kızlar pazar günü tatile gidiyoruz kızım 2.5 yaşında bebek arabası götürmeli miyim karar veremedim. Arabamız küçük yer çok kaplayacak ve kullanışlı olur mu kestiremiyorum. Deneyimi olan varsa eğer paylaşırsanız sevinirim 🙏
Lunaaaaa Nilgunelaa sürekli yürüyerek gezeceksiniz evet gerekli olur ama sık sık gitmeyecekseniz hiç gerek yok, hele otel tatiliyse hiç ihtiyaç olmuyor 2,5 yaş çocuğuna
maygirl Nilgunelaa bence goturun. Olduki yoruldu yada uyumak istedi uyku saatinda disarda zaman gecrmek istediniz vs rahatca uyur..uyumasada bebek arabasi bnce olmalı..
suheyla92 Nilgunelaa bence goturun yorulursa yürümek istemezse vs lazim olur hic bisey yapmasanız bile aksam yuruyuslerinde ise yarar
Nilgunelaa Lunaaaaa evet otel tatili yapacağız akşamları belki yorulur uyur bizde bişeyler yiyip içeriz diye götürelim mi diyoruz ama bu ihtimalden dolayıda arabada fazlalık yapmak istemiyoruz
Nilgunelaa maygirl bizde tam olarak bunları düşünerek götürsek mi diyoruz ama nerdeyse 1 senedir hiç binmedi birde çok hiperaktif oturur mu hiç kestiremiyoruz. İnsanda bir rahat etmek istiyor tatilde napsak bilemedik valla
Nilgunelaa maygirl ayy yokkk işi gücü koşmak zıplamak asla durmaz. Geçen sene 1.5 yaşındaydı akşam yürüyüşe çıktık o şekilde uyuyakaldı bebek arabasında bizde rahat ettik bu senede olur mu öyle diye fikir almak istedim aynı yaştan tatile gidenler varsa diye
maygirl Nilgunelaa 2.5 yas olmadk ama 27 aylik kızım biz heryere goturuyoruz tatile bebek arabasiz asla gdemem ben mesela oyuzden diger sekildede bana buyuk eksiklik geliyor🙃neticede ewe gdemeyeceksiniz ne olur ne olmaz diye almak cok mantkli.ortam farkli kalabalik vs olur belki durur arabada gezinirken.
guldenurcinar Nilgunelaa kızım 2,5 yaşındayken bende sizin gibi acaba deyip götürmemiştim ve çok pişman olmuştum şimdi 4 yaşında ve her gittiğimiz tatile binse de binmese de yanıma alıyorum en azından kafam rahat ediyor.
denizahsen Nilgunelaa dağ bayır tepe yokuş çıkılacak mutlaka al senin için rahat yoksa sırtına al der durur biz rizeye gittik bu ay 3 bitiyo lazım kldu yani