Gunesaysenur Arkadaşlae oğlum 50 günlük mamayla besleniyor fakat 90cc olan mamayı nerdeyse 45 dk bitiriyor biberonu ayına göre herşey normal ama içmesi aşırı ağır yaşayan varmı bu durumu acaba nedendir düşünüyorum
alparslancimm Gunesaysenur canım ağzını açtığın mamayı en kötü 2 haftada bitirmen lazım 2 haftayı geçerse artık kullanılmaz
bir_49 Gunesaysenur kızlar bayan başka soru sormuş siz başka bişey söylemişsiniz 😂😂 yavaş içiyor benim kızım o zamanlardayken 10/15 dk da felan içerdi
amansallagitsin Gunesaysenur bebegin çekiş kuvvetine bi doktor kontrolde baksin. Doktor anlar var mi sorun die. Serce parmagini damagina yerlestirip bakiyordu kuvvetine. Cene zyfligi olblr yada dil bağı olabilir. Burnu tikali olbilr vs vs sv doktr ile konusup gorusmk dha net cevap ulasirsnz.
Gunesaysenur Hanımlar ben 90 cc biberondaki mamayı yavaş içmesinden bahsediyorum ilk bebeğimde mamayla büyüdü böyle bi sorun yaşamadık hiç tüketilme zamanını da biliyorum zaten o kdr sürmüyor toz mamanın bitmesi
myybabyy Kuvvetli çekemiyordur. Biberonun deliği küçüktür ki genelde öyle oluyor meme reddi olmasın diye