Botan sabah 7de uyandırın 8de uyutun, sonra kaçta uyandıysa üzerine 1 saat 15 dk bırakın uyutun, sonra uyanınca üzerine 1.5 saat bırakın uyutun. Son uyku 16.00 gibi olursa yarım saat şekerleme yaptırın. Uykular 1.5 saati geçmesin, 17.30 dan sonra uyutmayın uyandırın. 20-20.30 gibi gece uykusuna uyutun. Ben böyleydim çok güzel uyuyordu ama şuan benim de bozuldu 5.5 aylık uyku gerilemesi oluyor. Uyanıklık aralarında dans edin balkona çıkın hareketli olun gece gündüzü düzelir. Gece de uyansa da odadan çıkarmayın ışık açmayın konuşmayın