mehmel54 Kızlar 18+4 haftalık hamileyim karnım aşırı ağrıyor dinlensemde geçmiyor öğlenden beri yatıyorum yok geçmiyor parol içtim geçmedi ne yapabilirim acil önerilerinize ihtiyacım var
tengrininsesi mehmel54 Dinlendiğin halde geçmeyen bir ağrıysa acile görünmelisin. Kanama, tuhaf bir akıntı var mı? Rahim, karın büyüme ağrısı olabilir ben çok yaşıyordum. Ama kesinlikle acile gitsen çok daha iyi olur.
mehmel54 tengrininsesi kanama vs yok normal acile gitsem bakarlar mı acaba yoksa kadın doğum acile mi gitmem gerekiyor
tengrininsesi mehmel54 Direkt acile gittiğinde Nst ve ultrason bakıyorlar hemen. Kadın doğuma gitmene gerek yok. Saatlerdir şiddetli ağrı çekiyorsan daha fazla beklememelisin.