Merhaba benim bebeğimi 2 ayrı doktora götürdüm göğüs sırt ve yüz kuruluk kırmızı kırmızı oluyor bir şey yediğinde 7 aylık ikisi de kuruluk dedi kimisi eğzama diyor ama yüzde yüz eminim alerjisi var heryerini kaşıyor kanatıyor onu böyle görmek istemiyorum özele gitmekten başka çarem kalmadı krem yazmadılar bile sadece nemlendirin dediler mustela ve hametan asla işe yaramadı