nuroner

Bebeğimin vucudu şuan bu şekilde. Boyun altı da full kızarık. Yüzü bi alevleniyor bir sakinleşiyor. Ayaklarında da var. Üzülüyorum bir anne olarak. Gerekirse bi çok besini yemem ama bunun daha zararlı olduğunun farkındayım sütümün besleyeciliği açısından çok arada kaldım. Biran önce düzelsin sonra yavaş yavaş diyeti açayım takip ederek diye düşünüyorum