B1u2s4r5a6 Kizlar belim çok ağrıyor normalde adet im yaklaşınca bu kadar ağrımaz ama çok ağrım var 3 gündür yorgunlukta var adetim e 3 gün var bebek istiyoruz
B1u2s4r5a6 sarpiskonunannesi bugün yaptım maalesef negatif artık ümidimi kaybediyorum geç döllenme felan olabilir mi
nohutcu B1u2s4r5a6 adete kaç gün önce yaptınız benim de 5 6 gün öncesine kadar negatif varla yok arası çizgi çıkmıştı