yuceaybars Kızlar bebeğim 2,5 aylık doğduktan 2 hafta sonra saçından böyle bir şey çıktı her gün konak şampuanı yapıyoruz ama geçmiyor sizce bu konak mı [https://mutluresim.com/images/2025/09/05/Xi1wR9.jpeg](https://)
cavcii yuceaybars sadece kızarık mı yoksa şişlik vs var mı? Benim oğlumda da var sadece kızarıklık şeklinde doğumdan sonra ortaya çıktı doktor kendiliğinden geçer dedi.
yuceaybars cavcii sadece kızarıklık bazen böyle kuru kabuk gibi oluyor bazen olmuyor ama geçmedi bir türlü
organikirmik yuceaybars yani her gün yetişkinde bile saç şampuanlamak doğru değil, bebekte hiç değil bence ama si bilirsiniz nasıl içiniz rahat ediyorsa