Bebeğim 15 günde sadece 80 gram almış. ( doğum kilosu 3.090, 5. ayda 6.580 gram, 15 gün sonra 6.660 çıktı ) Normalde emziriyorum sadece 2 defa mama veriyorum fakar memleketten dönünce iştahı azaldı, mamayı içer gibi yapıyor sonra tadını sevmemiş gibi yapıyor bırakıyor. Bu durumda ne önerirsiniz? Ben salı günü çalışmaya başlayacağım, haftanın iki günü okula gideceğim, bu durumda sağabildiğim sütü ve mecburen mama içecek. Mamayı değiştirsem hangi mamayı önerirsiniz? Aptamil pronatura kullanıyorum. Bebeklerin en kolay ve severek içtiği mama ne?