miramomss Hanımlar merhaba, doğumdan sonra eşimle ilk birlikteliğimi yaşadım dikkat ettim fakat yine de korku var içimde. Bu durumu yaşayan var mı tekrar hamile kalırmıyım vs.
Niyesordunbucevabi miramomss Bende çok korkuyordum ve korktuğum başıma gelmişti malesef. 🥲 çok dikkat etmeye bak eşine bırakma korunma işini kendi önlemini al derim
Niyesordunbucevabi miramomss ilk kızım 4 aylıktı öğrendiğim de.. Şimdi büyüdüler tabi biri 7 diğeri 8 yaşında 🙂
miramomss Niyesordunbucevabi Kez hamile kaldığınız da ilk bebeğinizi emziriyormuydunuz. Emrirken hamilelik riski düşük diyorlar da
Birminikaslan miramomss süt korkur diyr bir şey yok iki doğumumda da 40 kontrolünde doktorum basa basa dedi ilkinde sadece eşim koruyordu tam hap kullanmaya başladım hamile olduğumu öğrendim bu sefer de hem hap hem eşim koruyor valla fırsat bulayım spiralde taktıracam
hepyerdeyizz miramomss iki ufagim var ve Aklım cikiyo iğne oldum Peirsna etti . Hap kullanıyorum şuan geri çekilme bide Psikolejik mi nedir midem bulaniyor kendimi hamile gibi hissediyorum bazen 😂😂İyic epsikolejkm bozuldu
aysekaa miramomss her adet günlerimde o endişeyi yaşıyorum ne kadar dikkat etsek bile insan düşünmüyo değil ikinci çocuğum daha 9 aylık rabbim olmayana nasip etsin